.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هم ولايتي مشايي وزير2وزارتخانه ادغامی

به گزارش آتي نيوز ، بعد از مصوبه شب گذشته هيات وزيران براي ادغام دو وزارتخانه صنايع و بازرگاني رايزني ها براي معرفي وزير جديد ادامه دارد.

بر اساس اين گزارش ، در حالي كه انتظار ميرفت ، يكي از دو وزير فعلي ، به سمت اين وزارتخانه انتخاب شوند و منابع آگاه از تلاش هاي محرابيان براي تصدي لين وزارتخانه خبر مي دادند ، بعد از رونمايي از خودروي ملي دنا در ايران خودرو و عدم همراهي دولتي ها براي اين مراسم ، گمانه زني ها براي اين پيش بيني كمرنگ شده و به نظر محراب توليد نيز بايد غزل خداحافظي از هيات وزيران را بخواند .

اين گزارش تصريح مي كند ، وقتي اين پيش بيني به واقعيت نزديك مي شود كه مهندس پوستين دوز مدير عامل فعلي گروه خودروسازي سايپا ،كه توانايي هاي خود را به خوبي در مدت فعاليت در اين خودروسازي به اثبات رسانده و دانشجوي دوره دكترا نيزمي باشد ، امروز در جمع برخي از نمايندگان مجلس حاضر شده است و در چند روز آينده نيز ميهمان نمايندگان براي پاسخ به سوال هاي آنان خواهد بود .

لازم به يادآوري است كه پوستين دوز از نزديكان شخص مورد اعتماد رئيس جمهوري و از هم ولايتي هاي او مي باشد و همين مسئله سكانداري وي بر كشتي صنعت و تجارت كشور را به واقعيت نزديكتر ميكند.

در همين حال رايزني ها براي مديرعاملي گروه خودروسازي سايپا نيز آغاز شده و مديرعامل يكي از شركت هاي سايپا كه سابقه 30 سال حضور در صنعت خودروسازي را يدك مي كشد و در سال 89 از سوي پوستين دوز به اين سمت انتخاب شده ، از گزينه هاي اصلي است ./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.